Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 septembrie 2010

Lupta cu cancerul.

Eu am trecut deja de lupta cu frica in ce priveste cancerul. Am trecut de mult de acest episod,chiar daca si acum ma intreb uneori: oare o sa mai revina vreodata?.
Nu doresc sa ingrozesc pe nimeni,pentru ca am trecut prin stari groaznice un an si jumatate. Tot timpul a fost un cosmar continu ,cu tot felul de surprize.Dar m-am incapatinat sa traiesc. Cancerul este boala secolului , tratamentul pentru aceasta boala este cel mai greu posibil.,iar invingerea bolii este cea mai mare victorie a unei femei,care desigur are vointa sa traiasca si sa mearga mai departe. Ca sa invingi acesta boala,trebuie sa fi puternica,pentru ca puterea de a lupta cu cancerul o gasesti doar in tine ,ceilalti te pot sustine, dar numai tu trebuie sa lupti. Teama este normala la inceput,chiar si disperarea,dar apoi incet i-ti revii si te ridici, mai puternic si increzator in tine.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu