Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Sint sanatoasa.

Viata noastra este ca o piesa de teatru,care nu interesaza cit de mult a tinut,ci cit de frumos s-a desfasurat.
Dar calatorind in trenul vietii, nu stim sa o pretuim. Uneori in zilele mele proaste{caci am si asa ceva},simt ca viata nu are nici un rost,dar apoi ma mobilizez si ma gindesc la cei care mai au o zi de trait.
Revin cu picioarele pe pamint si la starea mea de optimista.Pe pamint omul este dator sa traiasca numai viata.Moartea lui adevarata o va trai in cer.Nu trebuie niciodata sa ne intrebam cind murim,ci cum vom trai.
Trebuie sa traim propia viata,dar sa platim si propiul pret.O viata de om trebuie inteleasa privind inapoi,dar trebuie traita priviind inainte.
Astazi mi-am facut analize,ecografe si testul Papa si sint mindra de mine ca stiu sa am acum grija de sanatatea mea.De fapt sint analize periodice de evaluare pe care o sa le fac toata viata.Ma simt foarte bine si pot spune ca sint sanatoasa.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu