Totalul afișărilor de pagină

joi, 16 iunie 2011

LA MULTI ANI...Petro


   
Astazi este ziua ta...draga mea prietena...o zi deosebita...o zi speciala. Stiu ca mereu zici ca nu esti langa mine...pentru ca distanta ne desparte...dar mereu vei avea  aici intr-un coltisor de tara...pe mine...eu draga Petro iti ofer umarul meu drept sprijin. Da ,si mie imi este greu si as vrea din tot sufletul sa fiu astazi langa tine...macar in acesta zi importanta. Mi-aduc aminte cu placere in apropierea zilelor noastre de nastere...cand tu spui ca mai imbatrinim cu cate un an...iar eu asa cum ma sti iti dau replica ca eu nu imbatrinesc...si tu razi. Azi de ziua ta mi-as dori sa-ti ofer un trandafir...sa-ti vad ochii licarind de fericire...doresc sa fi sanatoasa mereu...si sa ai zile frumoase ca inima ta. Iti doresc din tot sufletul sa ai parte de tot ce este mai frumos si bun in viata...sa fi puternica...sa ai incredere in tine si sa nu permiti nimanui sa-ti distruga visele si sperantele. Pentru tine Petro...iti trimit un zambet si o imbratisare din toata inima. La Multi Ani.

 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu