Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 17 decembrie 2011

La multi ani domnule Profesor Gabriel Banceanu.

Spre rusinea mea ieri ,am uitat ca a fost ziua domnului Profesor Gabriel Banceanu medic de mare exceptie la Spitalul Polizu...omul care mi-a salvat viata...omul datorita caruia mai pot sa respir ...sa vad lumina zilei in fiecare dimineata...sa ma bucur de viata si sa fiu prezenta aici pe blog.Nu uitam, dar am fost ocupata cu un examen atat miercuri cat si vineri...adica ieri...sunt fericita ca asa cum sunt ambitioasa si cred din suflet ca atunci cand iti doresti ceva...reusesti...chiar daca intampini greutati din cauza sistemului.Nu am sa-l uit niciodata pe acest om minunat...care este un execeptional profesionist,un caracter deosebit,foarte cald ,calm si aproape de sufletul pacientelor...este chirurgul în mainile caruia poti sa-ti lasi viata fara grija si numai daca Dumnezeu nu vrea sa te ajute, se poate întămpla un necaz. Pot spune ca atunci cand opereaza face minuni cu mintea si priceperea domniei sale,cu cele doua maini din care una cu siguranta este a lui D-zeu iar cealalta a dumnealui.Ii multumesc din suflet  pentru tot ce a facut pentru mine...îi multumesc ca exista,a aparut în viata mea dupa o experienta trista prin care am trecut în urma cu trei ani....se stie ca boala de cancer nu iarta pe nimeni...eu am avut noroc...toata viata îi voi ramăne recunoscatoare si ma voi ruga sa-i fie bine .Multumesc domnule Profesor pentru tot ce a-ti facut pentru mine,santeti un om minunat,iar daca vreodata ve-ti avea nevoie de umarul unui prieten,sunt gata sa vi-l ofer.
 
Un om deosebit, bine pregatit profesional, intelegator, devotat profesiei sale, calm... numai cuvinte de lauda si recunostiinta... din pacate astfel de medici sunt tot mai rari...astfel recomand cu caldura tuturor celor care au nevoie de ajutor  si ii multumesc pentru tot ceea ce a facut pentru mine.
 La multi ani domnule Profesor,sa va dea Dumnezeu sanatate,multi ani fericiti si putere de munca...pentru ca sunteti cu adevarat un salvator de vieti.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai avut parte de un asa om. II doresc si eu numai bine si multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi! Ma bucur ca esti in viata si poti incuraja pe altii care inca stau in suferinta. Zile frumoase iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. RobertN ...da Robert,pe acest om minunat l-am cunoscut la timpul si momentul potrivit.Asa cum am mai spus...un mare profesionist.Multa sanatate si sa te bucuri alaturi de cei dragi

    RăspundețiȘtergere