Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 decembrie 2011

O liniste a noastra...

Nu am mai scris de cateva zile pentru ca nu doresc sa va transmit din pesimismul meu...pot spune ca sunt foarte dezamagita  de tot ce intampla cu noi...nu...nu mai vreau sa scriu acum ceva din lumea politica...m-am saturat de diverse mesaje care ma sfatuiesc sa dau acele postere de pe blog...sunt in faza in care am ajuns sa le ignor total...poate ,poate nu se vor mai obosi sa ma deranjeze. Oricum eu asta sunt,daca nu m-am schimbat pana acum...nu cred ca o voi mai face. Am ajuns sa traim,sa ne zbatem...sa mergem mai departe sau nu...si pentru ce? Am invatat sa muncim fara a avea nici o multumire...sa nu mai bagam in seama bataia de joc a celor care ne conduc...am ajuns sa supravietuim pentru a nu termina cu viata ...sa ne facem ca suntem fericiti. Ne lovim la tot pasul de minciuni ,prejudecati si bariere...am ajuns sa nu mai pretuim nimic...sa fim indiferenti si reci. Poate ne dorim o liniste...o liniste a noastra in care sa visam la nesfarsit. Observ pe zi ce trece ca totul se schimba si toate aceste rautati te fac sa fi indiferent la randul tau...dar eu inca lupt sa nu devin altfel...voi lupta pentru toate visele mele si voi zambi pentru toate reusitele mele chiar daca nu am in buzunar acel carnet portocaliu...pentru ca am dreptul sa   fiu deosebita pentru mine si pentru sufletul meu.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

11 comentarii:

  1. Altfel nu cred ca ai avea cum sa treci peste rautatile astea. Decat cu indiferenta ! Pentru ca si daca esti foarte optimist la un moment dat ti se ia. Te saturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. daca pui totul la suflet nu o sa iti fie bine ..asa ca cel mai bien sa nu iti pese...

    RăspundețiȘtergere
  3. Flyerboy ...ai dreptate,sunt atatea rautati incat chiar ca trebuie sa-ti impui sa fi indiferent.Multumesc ptr vizita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Florea...ce coincidenta,tocmai cand iti raspundeam pe blogul meu la postarea anterioara...a aparut mesajul tau.Sunt de acord cu tine,dar cand vezi atata prostie in jur,si oamenii de valoare nu mai au loc de acesti portocalii ...iti vine sa-ti iei lumea in cap.Multumesc prietene de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  5. mos craciun nu e la moda..e doar beat):)) si ...parerea mea ca iti poti face loc de aceste portocale..indiferent unde stai ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Florea...chiar acum il schimbasem pe mos craciun de pe blog,al meu nu este beat...iar in legatura cu potocalii,da,pot sa-mi fac si eu rost de asa ceva la orice ora,dar eu vreau sa reusesc prin munca si capul meu cum am facut pana acum,de fapt nu eu am nevoie,vorbesc in general. Exista atatia oameni competenti si nu au loc de astfel de specimene.Poate am sa scriu in curand de cineva care sa prezentat la examen la stat si sa vezi de ce tratament a avut parte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pina nu va apare o forta.... care sa puna in loc ceva mai special....., nu se va clinti nimic in tara.Nu are rost sa te chinui, pentru ca chiar nu merita.....!Sunt multi care ar putea sa faca ceva pentru bunastare,prosperitate,etc.,dar nu o fac,sunt precum strutii.Poate ca ne meritam soarta asta!Cine stie?! Ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. E de ajuns sa fii...asa cum te indruma EL sa fii.
    Linistea si zambetul provin din a ta inima. Stiu ca nu uiti niciodata asta...

    RăspundețiȘtergere
  9. MEG55 ...scuze ptr intarziere...am avut ceva probleme ,m-am descurcat si fara acel carnet,sigur mai greu...dar am rezolvat cu multa munca si curaj . Te imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  10. Oana ...multumesc frumos ...ptr mine esti o fata sensibila si cu un suflet minunat...de fapt reiese din postarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  11. Florea...dupa cum observi m-am hotarat sa rotesc imaginile cu Mos Craciun.Iar in legatura cu "portocalele"...mi-am facut loc...cu tupeu,cu inteligenta ca daca nu ai stai in banca ta ...si cu asta patrunzi foarte greu printre ei(observi ca nu sunt prea modesta)...dar am reusit,poate cand intri pe mes vorbim despre asta.

    RăspundețiȘtergere