Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 ianuarie 2013

Tu esti salvarea ta...

Stam si ne vaitam tot timpul ca suntem abandonati  atunci cand avem nevoie de un ajutor,si parca toti pleaca din jurul tau. Eu stiu doar un singur lucru ,ca in viata asta a noastra si mai ales acum,nimeni nu te poate ajuta...tu esti singurul care poti face acest lucru...tu esti salvarea ta in toate cazurile,dar pentru asta este nevoie sa ai vointa si forta necesara. In general  apreciez  pe acei oameni care nu se lasa infranti de viata,incat lupta pana la ultima batalie ,imi plac oamenii sinceri,frumosi care au puterea de a se reinventa si care gandesc ca sfarsitul este un nou inceput. Eu am un crez al meu in viata ,pe care nu l-am abandonat niciodata,respect oamenii care sunt oameni,invat si ofer ceea ce stiu tuturor pe care ii intalnesc. Nu tin nimic pentru mine,imi place sa ajut atunci cand pot,fara sa fac promisiuni desarte,si cel mai important, nu marginalizez oamenii dupa gradul de cultura sau in functie de opiniile sale. Cred cu tarie ca de la fiecare om ai ceva de invatat pentru ca in spatele acestor puncte slabe ale fiecaruia,exista o mare durere...iar tu daca ai ochi poti vedea acest lucru.Vreau sa cred ca in lumea noastra , inca mai exista oameni frumosi,inteligenti si cu mult bun simt.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Buna seara,Gaby! Ai dreptate..., pacat ca acei oameni frumosi,inteligenti si cu bun simt..., sunt din ce in ce mai putini.Cu toate acestea trebuie sa mergem inainte si sa razbim prin viata!O seara deosebita,iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. MULTA INCDREDERE IN D-ZEU SPERANTA SI PUTERE.

    RăspundețiȘtergere