Totalul afișărilor de pagină

vineri, 19 aprilie 2013

Leapsa ...tu esti!...

Am primit o leapsa de la prietenul meu virtual Florea cu blogul http://traiasca-berea.blogspot.ro.
1. Ai o porecla?
Nu am.
2.Unde locuiesti?
Intr-un loc unde sunt numai oameni buni si frumosi.
3.Ce inaltime ai?
1,65.
4.Ai o zi onomastica?
Da...pe 8 noiembrie.
5.Cu ce te ocupi?
Economist...sunt omul cifrelor.
6.Ai frati sau surori?
O sora inginera.
7.Limba materna?
Romana.
8.Limbi vorbite?
Romana si engleza.
9.Colectii?
De ceasuri.
10.Numar la pantofi?
36.
11.Scoli absolvite?
Ultima facultatea de stiinte economice-finante contabilitate.
12.Materia preferata?
Mai multe...matematica,economia,finante,investitii,chiar si istoria.
13.Ce hobby-uri ai?
Pianul,sportul mai precis hanbal.
14.Bani de buzunar?
Am.
15.Dorinta?
Sa fiu sanatoasa eu si ai mei.
16.Vise?
Toti avem vise...trebuie sa crezi si in ele ca sa se indeplineasca.
17.Numar norocos?
Pot spune ca numarul meu norocos este 13.
18.Ai vrea sa revezi?
Da...colegii de facultate.
19.Ai animale de casa?
Nu.
20.Sentimentul cel mai pretuit?
Libertatea,sinceritatea si dreptatea.
21.Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta?
Cand sa nascut nepotul meu Andrei...cea mai minunata zi!.

Multumesc Alex pentru leapsa...dupa cum sti eu la sfarsitul fiecarei postari pun cate o poza,dar pentru ca tu esti un rapidist convins, am sa caut o poza cu echipa ta favorita.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. mama..de cand e poza =))))))))))))))))) mi-ai amintit de acel meci ..unde am pierdut cupa romaniei :)) am ajuns acasa si ragusit si trist si pe jos ..de la national arena pana in rahova=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze...am schimbat poza. Pai de unde vrei sa stiu eu cand castiga si pierde Rapidul. Acum cred ca iti place.

    RăspundețiȘtergere