Totalul afișărilor de pagină

joi, 18 aprilie 2013

Sunt zile...

Sunt zile in calatoria vietii cand fara sa vrei iti gasesti sufletul si gandurile pe drum...vrei sa te apleci sa le culegi de pe jos si sa le strangi la pieptul tau iar apoi sa pleci mai departe. Faci acest gest din instinct pentru ca sunt gandurile tale si pe moment nu-ti vine sa crezi ce faceau ele acolo departe de tine. Avem momente in viata cand simti ca totul este pierdut si nu de putine  ori am fost in astfel de situatie...atunci simti ca nu-ti mai gasesti rostul,ca orice mana intinsa nu te ajuta cu nimic. In astfel de momente ,inchid ochii si imi spun in gand ,ca nimeni nu ma poate ajuta,decat eu singura...si voi lupta in continuare incat sa arat tuturor ca voi invinge orice obstacol din viata mea. Cred ca in primul rand trebuie sa avem incredere in noi...iar asteptari trebuie sa avem numai si numai de la noi.In toate situatiile critice,trebuie sa fim stapani pe noi,pe puterile noastre,sa avem incredere in forta noastra interioara...in acea forta care cu siguranta o capeti in timp si care in incercarile vietii cu siguranta te va fortifica.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

6 comentarii:

  1. Si eu sunt de parere ca cel mai bine ma pot ajuta eu pe mine.Oricat de multe vorbe incurajatoare mi-ar spune cei din jur eu ma cunosc cel mai bine deci doar eu ma pot incuraja.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cea mai buna solutie...numai tu poti sa te ajuti. De ce sa astepti ajutor de la altii cand tu poti sa faci acest lucru.

      Ștergere
  2. ai o mare leapsa de la mine :)) daca doresti o poti face:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui ca in astfel de zile sa re regasim imediat forta interioara si puterea de a vedea lucrurile pe termen mediu si lung. Dar suntem oameni si de multe ori nu reusim asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu in astfel de situatii intotdeauna imi gasesc acea forta interioara si pot spune ca in acele situatii critice niciodata nu intru in panica. Gandesc calm si analizez ce pot sa fac.

    RăspundețiȘtergere