Totalul afișărilor de pagină

marți, 11 iunie 2013

Sunt sigura...

Astazi este o zi speciala pentru mine si chiar vreau sa fiu cea optimista de pana acum sase luni. S-au intamplat atat de multe...prea multe pentru mine si trebuie sa recunosc ca au fost momente in care am cedat atat pshic cat si nervos .Spun am cedat ,desi nu prea sta in firea mea...dar am inteles ca sunt momente in viata cand nu prea poti gestiona ceva...nu ca tu nu ai fi in stare,ci prin faptul ca nu toate pe lumea asta tin de tine. Sunt convinsa ca soarele va rasari si pe strada mea ...chiar daca acum sunt cam imprastiate si ma ating din cand in cand. Nu ma plang ,pentru ca sunt convinsa ca aceste raze de soare sunt un dar pentru ca altora nu li s-a dat nici atit. Desi viata mi-a dat cate o palma...poate ca sa ma trezesc...pot spune ca Dumnezeu ma iubeste si mi-a dat tot ce mi-am dorit pe lumea asta. Ar fi trebuit sa ma multumesc cu atat,dar suferinta mea se datoreaza oamenilor din jur...sistemului din care facem parte. Nu pot sa ma impac cu ideia ca tot sistemul de valori in care am crescut a fost dat peste cap,incat este atat de greu acum sa-ti gasesti locul in dementa in care se traieste acum. Nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte cat m-am luptat cu institutiile statului atunci cand sotul meu a fost bolnav incat  nici macar nu reuseam sa obtin o adeverinta de salariat...si stiti de ce...pentru ca in acel loc unde trebuia sa stea un om pregatit,ocupa locul un incompetent.Mi-am adus aminte despre aceste peripetii,pentru ca astazi am fost contactata de un reputat jurnalist de la o televiziune renumita ca sa analizeze cu ceea ce ma luptam eu pe atunci.In acel timp,am fost prea vocala,chiar am deranjat pe multi,poate prea insistenta...dar insistenta cu bun simt deoarece imi cunostem drepturile. Dar ce te faci cand exista un om disperat care din intamplare nu-si cunoaste drepturile...acel om se resemneaza si-si spune ca asta este!. De aceea mesajul meu este...ca trebuie sa avem incredere in noi,sa hotaram  cand sa ne luam viata in propiile maini...pentru ca omul poseda niste forte incredibile, nici nu stie ce poate, pana nu este pus la incercare... dar trebuie sa aiba incredere si sa mearga mai departe...pentru ca poate...sunt sigura !
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu