Totalul afișărilor de pagină

joi, 14 noiembrie 2013

Citate despre viata...

"Tot omul uita. Aici e poate singurul secret al puterii noastre, al inversunarii
 de a trai. Omul uita un adevar, il cauta din nou si il descopera. Nenorocirea si
  durerea ne invata sensul vietii; dar ar fi teribil ca invatatura aceasta sa 
  ne ramana vesnic prezenta aici, sa ne paralizeze. O uitam ca sa avem 
  voluptatea de a o cauta si a o mai gasi inca o data.Aceasta este de fapt 
  toata povestea omenirii."-CEZAR PETRESCU-
"Viaţa intima a oamenilor nu e un robinet bine 
inchis, el picura din neglijenta noastra suficient de mult pentru ca 
de-a lungul timpului sa umple un vas: e chiar viata noastra pe care o 
credeam secreta. "-Marin Preda-
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella. 

2 comentarii:

  1. Frumoasa melodie. Incet incet, cand am ascultat-o a doua oara, m-am gandit la drumul pe care l-am parcurs din adolescenta pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place melodia,iar in legatura cu drumul pe care l-am parcurs din adolescenta si pana in prezent,ne vom aduce aminte cu mare bucurie. Nu stiu tu,dar eu cand eram la acea varsta,doream cu ardoare sa fiu om mare.Pacat ca nu apreciem si sa ne bucuram de timpul nostru la diferite varste. Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere