Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 februarie 2014

Oricat de dureros ar fi...

"Două inimi ar fi trebuit să am... prima, insensibilă, a doua, mereu îndrăgostită; pe aceasta din urmă aș fi încredințat-o celor pentru care bate, iar cu cealaltă aș fi trăit fericit."-– Amin Maalouf-
 Oricat de dureros ar fi...adevarul trebuie spus, chiar daca riscam sa ranim pe cineva drag, chiar daca deranjam s-au pierdem, adevarul trebuie spus.Oricat de mult l-am ocoli, el tot va iesi la suprafata si atunci de ce sa mintim? Prefer mai bine un adevar dureros,care sa-mi strapunga inima dintr-o lovitura,care sa ma doboare intr-o clipita,decat o minciuna frumoasa care sa-mi dea vise si speranta ca apoi incet sa ma trezesc si sa simt cutitul cum taie din sufletul meu bucatica cu bucatica.Doare mai tare cand esti ranit putin cate putin decat ranit cu un singur glont.Te poti ridica mai usor dupa un adevar dureros ,decat dupa o minciuna cu care te-ai obisnuit...si care-ti anima sperantele desarte.Un adevar  iese la iveala oricum,atunci ce rost are sa ne lasam pacaliti?Cat de greu ar fi,in adevar traiesti cu durerea dar esti multumit si vei putea fi apoi si fericit!

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu