Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 iunie 2014

Sunt clipe in care nu iti mai doresti ...

Sunt clipe in care nu iti mai doresti nici macar sa ai un prieten alaturi...sunt clipe in care iti vine sa te ascunzi incat  sa nu mai vezi si sa nu mai auzi pe nimeni.Sunt clipe cand esti atat de obosit si coplesit de tot si de toate,incat nu mai ai putere nici macar sa ceri ajutor..sunt clipe in care si prietenul cel mai bun este depasit si nu te poate ajuta cu nimic! Sunt clipe in care te gandesti...oare asa  sa fie toata viata mea?.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. exact asa m-am simtit eu azi de dimineata... urata stare :(

    PS: Ma poti ajuta cu un comentariu aici: http://www.clmblog.info/2014/06/idila-cu-lenjeria-mea-de-pat.html
    e pentru un concurs. :D merci muuult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vreau sa cred ca aceste clipe sunt trecatoare si ca vor fi urmate de clipe de fericire deplina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va imbratisez cu tot dragul C.L.M. si Lavinia.

    RăspundețiȘtergere