Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 noiembrie 2015

Stau si ma gandesc...

Din pacate toti isi doresc sa detina puterea, toti isi doresc sa detina controlul asupra la tot din jurul lor. Am ajuns sa traim intr-o lume in care numai prin minciuna, dat in cap, inselat puteam sa traim. Suntem nevoiti de sistem sa fim asa, mai rau este, ca unora chiar le place sa traiasca asa.  Stau si ma gandesc  ce imi doresc eu cu adevarat...si in minte  nu imi vine decat un singur lucru, sanatate.Este adevarat că ne grabim si ca toate lucrurile pozitive pe care ni le dorim sunt greu de realizat asa, in fuga. Poate ca-i suficient sa ne impacam cu noi insine si sa incercam sa ne implinim idealurile, fie ele mai mult sau mai putin idealuri, atat cat ne permite timpul vietii.Acum, daca stau sa ma gandesc desi nu pot spune ca-mi iese, cred ca-mi doresc doar normalitate.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu