Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 mai 2017

In viata toti gresim...

In viata toti gresim...si eu am facut greseli,dar acum imi dau toata silinta sa nu mai gresesc si sa nu mai judec  anumite persoane dupa aparente. In general ne grabim sa punem repede niste etichete  unor suflete pe care inca nu le cunoastem. Trebuie sa intelegem ca nu trebuie sa ai bogatii,functii sau studii pentru a avea un suflet bun...viata mi-a demonstrat ca bogatia materiala nu are nimic de-a face cu frumusetea omului. Ura,inumanitatea,falsitatea unora cred ca vin din suflete goale,mereu razbunatoare si care niciodata nu au nimic de oferit. Stiu ...am gresit si eu de cateva ori,dar incerc sa nu mai repet greseala pentru ca sunt constienta ca sunt atatea suflete frumoase in oameni simpli...si atatea suflete urate  in oameni bine pozitionati in societate si cu situatie materiala.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu