Totalul afișărilor de pagină

marți, 18 iulie 2017

Dar eu știam...

„A lăsat un simplu bilet pe care erau scrise doar două cuvinte și un semn al exclamării: „Am plecat!”. L-am așezat pe masă, l-am netezit și l-am privit lung pentru câteva clipe. Părea că toți acei ani petrecuți împreună se micșoraseră atât de mult încât încăpeau acum în cele două cuvinte, 3 vocale, 5 consoane și un semn al exclamării. Atât de puțin? Să fi însemnat totul atât de puțin încât să nu fie nevoie de multe „bagaje”, multe cutii în care să îngrămădești amintiri, sentimente, iubire, multă iubire sau deloc? Adunase tot ce ținea de ea, ștersese toate urmele trecerii ei prin viața mea. Dacă aș fi intrat acum în casa asta și nu aș fi știut-o, aș fi putut jura că am fost singur dintotdeauna. Dar eu știam, erau unele lucruri pe care nu a putut să le ia și nici să le șteargă, pentru că nu putut să-mi despice sufletul și să se scoată de acolo, deși, sunt convins că dacă ar fi putut să o facă, nu ar fi ezitat, oricât de mult sânge ar fi curs.”
-sursa- Naivul-
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu