Totalul afișărilor de pagină

vineri, 28 iulie 2017

Viata Frumoasa - Fericirea Adevarata ...

Cât de frumoasă și fericită poate să fie viața atunci când vrei să o trăiești cu adevarat. Să ai o viață frumoasă, fericită și tot ceea ce iți dorești ! Multe persoane ar plăti bani mulți pentru asta, dar hai să lăsăm banii căci cu siguranță când am spus cât de frumoasă este viața nu m-am referit să ai bani foarte mulți și odată cu asta să iți cumperi fericirea. NU ! M-am referit la genul de viața frumoasă atunci când ești aproape de persoana iubită, când te trezești de dimineață lângă ea și o săruți și atunci ca prin miracol toată ziua și toate grijile dispar în neant..iar tu , ești cel mai fericit. Să nu mai zic că în orice iți propui să faci reușești să o faci teribil de bine. Mhmmm sună tentant dar oare ce e de făcut ca să avem fiecare o viață atât de superbă, lipsită de griji și să putem iubi cu adevărat ? Mulți dintre noi căutăm fericirea acolo unde nu este, sau o fericire imposibilă..lucrul care nu ne va asigura fericirea adevărată niciodată. Este trist faptul ca în ziua de azi, în majoritatea cazurilor, nu mai contează felul cum arăți și ce ești capabil să faci, sau cât de inteligent ești...
  Multă lume confundă fericirea cu banii, dacă ai bani poți face de toate și ești salvat de toate grijile. Dragii mei doresc să vă spun o singură povestioara referitoare la banii mulți,mașini scumpe, vile luxoase..
  Acum ceva anișori am avut ocazia să întâlnesc un om deosebit. Eram în fața casei unui prieten când la un moment dat apare o mașina foarte scumpă la poarta alăturată din care coboară o domnișoară elegantă, cu multe bijuterii ..genul de domnișoară " ce mai gagică , ce bucățică.. " știți voi cântecul , și coboară și merge să ii deschidă ușa prietenului/iubitului. Acest om când s-a dat jos din mașină, un tip bine făcut, elegant, dar cu o mică problemă...ceea ce toți banii din lume nu au putut-o rezolva. Această persoană se apropia de vila lui luxoasă , cu ajutorul domnișoarei,care-l ținea de mâini, mergând foarte încet. Acesta era un om tânăr, plin de bănuți dar..tot ceea ce nu avea, era sănătatea. În rest le avea pe toate , bani , mașini scumpe, vile, etc. După care am aflat că avusese un accident și a avut noroc ca nu l-au pus în scaunul cu rotile... și mi-am spus ca e un om bun, deoarece Dumnezeu a avut milă și grijă de el și nu i s-a întâmplat ceva mult mai grav..și cu asta am încheiat povestioara. La ce ajuta să ai foarte multi bani și cu tot cu bănuții tăi care ii ai să nu poți să iți cumperi sănătatea ? Acolo unde exista dragoste , încredere  și nu în ultimul rând sănătate poți spune că în sfârșit ești fericit cu adevarat. Fericirea pentru multe persoane este o definiție proprie pe care și-o impune fiecare separat,după regulile lui proprii și persoane. Unii găsesc prin fericire bani mulți, alții găsesc prin fericire construirea unui proiect, alții cumpărarea unei pâini familiei.. . Sunt foarte multe familii care atunci când au pe masă o pâine îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că le-a îngăduit și i-a ajutat ca zi de zi să poată avea acea pâine pe masă ,pentru a rupe fiecare câte un colțișor și a ii mulțumi lui Dumnezeu pentru masă. Lumea este asa cum este și bună și rea, important e că dacă tu ai mai mult , ajută-l și pe cel mai sărac ca tine pentru ca în primul rând sufletul tău va radia de fericire, atunci când știi că vecinii de lângă tine prin situația care o au nu au ce pune pe masă, și tu le-ai cumpărat o pâine . Am vrut să vă spun toate acestea căci fericirea are foarte multe înțelesuri, și eu am vrut ca împreuna cu voi, să vedem și alte sensuri ale cuvântului fericit. Nu doar averi și bani, ci să ai în viață o inimă curată și sinceră face mai mult decât toți banii pe care i-ai putea câștiga într-o viață întreagă

-sursa- http://un-blog-interesant.blogspot.ro/2013/01/viata-frumoasa-fericirea-adevarata.html

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Un comentariu: