Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 august 2018

Cu cat lumea știe mai putin despre viața ta, cu atat mai fericită este!...

Cu cat lumea stie mai puțin despre viața ta, cu atat mai fericită este!
Fix așa se numea un articol scris de mine cu trei ani in urmă.
Nu stiu cum, dar n-am reușit să țin pentru mine viata mea, trăirile și emoțiile mele. Zbuciumul, ce este drept ăla l-am tinut intotdeauna pentru mine. Am mers cu lumina in lume, chiar daca eu eram în întuneric! Mi-a placut sa împraștii un gram de bine și să arăt lumii ca se poate. Am cautat partea plină a paharului si le-am povestit-o.

Cand mi-am cunoscut jumatatea mea, omul meu minunat, am vrut să le spun fetelor care nu mai au incredere că toate vin cand te aștepti mai putin. Și am vorbit mult despre relația noastră. Am vrut să le dau încredere și să aibă răbdare.
Am inteles intr-un tarziu că unii socoteau asta drept laudă. Eu nu mă laud. Posibil aș fi facut-o pe la șaptesprezece ani. Cand nu eram suficinent de matură.

Cu aproape o lună în urmă, mi-am spus:”Gata. De astăzi îmi promit că viata mea e a mea și atat. Îmi promit că voi incarca pozele în sertarul inimii mele și că le voi stii doar eu”
A fost un test. Nu am stiut că pot. E greu să ieși dintr-o dependentă. Iar eu eram dependentă de oameni. Imi place să 
comunic și sa le arăt bucăti din sufletul meu!
Am trecut testul. Acum stiu că pot. Si mai știu că e al naibii de bine să știi doar tu și ai tăi de suflet despre tine.
Nu o sa renunț la scris. Asta e ceea ce mă face să respir! Eu trăiesc prin scris iar asta nu mi-o poate lua nimeni.

Voi trai si eu în umbră. Voi arăta atat de puțin din viata mea încat oamenii vor trebui să scormonească mult, foarte mult să poată afla un gram din ea.
Voi trăi si eu in mister! Bucuriile, emoțiile, si tot ce traiesc mai bun, nu-l veți mai vedea.
Pozele ce le voi face, le voi face album si i le voi arăta copilului meu.
Voi mai avea copii, și foarte tarziu vor afla oamenii.
Voi trăi și eu în umbră. Ca și voi! Voi da și eu pagina și nu o să știți” ce, unde, cand, și de ce!”
Voi trăi si eu în umbră! Dar eu voi trăi la fel de frumos! Doar că voi nu veți mai sti.

Ce am descoperit de cand nu mai postez pe facebook?
Că e mai bine. Nu, nu mai bine. Că e perfect! Si că; CU CAT LUMEA ȘTIE MAI PUȚIN DESPRE VIATĂ TA, CU ATAT MAI FERICITĂ ESTE!

Voi, fiți la fel! Dar la fel de fericiți si în viata reală.
Nu vă amagiți într-o lume virtuala și traiți viata cu toate ale ei, dar traiți-le (și) REAL.

Autor-Iuliana Surdoiu
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu