Totalul afișărilor de pagină

luni, 22 aprilie 2019

Mă gândeam ...

Mă gândeam într-o zi cum ar fi dacă mi-aș putea întoarce sufletul pe dos. Ar arăta ca toate hainele, cusături și reparații, sau ar fi altfel? Eu cred că ar fi altfel. Dacă închid ochii, văd un câmp de primăvară presărat cu păpădii. În centru, un copac falnic cu flori albe și roz. Toți avem un copac în suflet. Acum, al meu are haine de primăvară. Sub copac, o bancă pentru doi. Acolo îți aștepți sufletul pereche. Câmpia, nu e doar o suprafață netedă ci un spațiu pe care construiești bucurii și tristeți. Se înalță ici și colo cioturi și bucăți de piatră. În rest, e liniște. Nori albi din vată de zahăr și parfum. Primăvara mea ține mai mult de un anotimp, ar putea să țină și toată viața.


-sursa- Gânduri printre rânduri
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu