Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 aprilie 2019

Oamenii pe care i-am iubit...

Am încercat să mă obișnuiesc cu singurătatea, am încercat să mă descurc singură fară a-mi construi obligații față de ceilalți.
Am învățat că este mai bine așa, să rabd puțin mai mult, să fac lucrurile așa cum vreau eu decât să mă ascund după compromisuri.
Privindu-mă am realizat că în timp mi-am impus noi schimbări și am reușit să-mi vindec sufletul, să mă iubesc, să mă respect, să mă plac. Am învățat, în singurătatea mea, să-mi ascult inima dar să stau de vorbă și cu rațiunea. Să respect oamenii din jurul meu, să-mi văd de treabă, să nu deranjez pe nimeni, să nu mă aștept la nimic.
Oamenii pe care i-am iubit, ne lasă o învățătură, pe lângă nenumăratele amintiri. Amintirile frumoase ne fac să ne bucurăm, amintirile neplăcute ne fac să devenim mai puternici.

-sursa-Maria Cristiana Tudose
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu