Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 septembrie 2020

Astazi ar fi trebuit sa fie ziua ta...


 Suflete,astazi ar fi trebuit sa fie ziua ta.Te-as suna de dincolo de moarte sa-ti spun La multi ani.Da,La multi ani…ar fi trebuit sa iti spun azi, pe pamant, nu uitandu-ma cu lacrimi in ochi, spre cer…Astazi ar fi trebuit sa fie o zi frumoasa, de sarbatoare...insa pana si Dumnezeu stie ca e o alta zi extrem de trista pentru mine...pana si cerul plange alaturi de mine.As fi in stare sa-mi dau ani din viata, daca ar fi posibil, doar ca sa pot da timpul inapoi la momentele acelea petrecute alaturi de tine.Am multe pe suflet, multa durere, multe regrete,  insa, sper ca tu, de acolo unde esti, stii ca te iubesc si cat imi lipsesti in fiecare moment!
Mi-as fi dorit doar sa fii aici, alaturi de mine.Sunt constienta ca

 unele lucruri nu sunt chiar asa cum ne-am dori noi. Nu tin de noi. Nimic nu mai tine de noi pentru ca…  intr-o clipa te-am pierdut. Mi-as fi dorit ca Raiul sa aiba telefon George!. E de prisos sa iti spun “La multi ani”… acum esti vesnic. Iti spun, in schimb, ca te iubesc… pe tine, locul in care esti si mai ales pe Dumnezeul in prezenta caruia te afli. Te iubesc, dragul meu!

 

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu