Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 septembrie 2020

Nimeni nu-i mai presus ca nimeni...

Recunosc ca au fost momente in viata mea ,cand am tacut.
Ca de multe ori am pus mai presus inima celor din jur decat inima mea. Din dorinta de a nu supara pe nimeni am inghitit in sec ascunzandu-mi lacrimile...si asta  am facut  de nenumarate 
ori. Dar in final am inteles ca nici o alta inima nu are dreptul sa o  raneasca pe a mea. Ca nimeni nu-i mai presus ca nimeni...Oamenii, de cele mai multe ori, iau tacerea mea drept acceptare nicidecum ca bun simt. Asa ca in final esti considerat un om slab daca nu poti sau nu simti sa raspunzi raului cu rau.Raman la parerea mea ca oamenii buni sunt buni in orice oglinda,iar oamenii inchipuiti buni, sunt buni doar in oglinda lor...
 
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu