Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 iunie 2020

Imi este tare dor de tine îngerul meu . . .

Si astazi incepe zi la fel ca celelalte cu acelaşi dor chinuitor după tine. Imi este tare dor de tine îngerul meu . . . Ieri sau implinit unsprezece luni de cand ai trecut dincolo iar eu nu am postat nimic cu tine pentru ca am avut treaba sa-ti aranjez mormantul.
Dar azi pot sa îţi mulţumesc pentru tot ceea ce am trait alături de tine, pentru că lângă tine am stiut să râd, să cânt şi să respir, pentru că lângă tine am învăţat să fiu eu în intimitatea sufletului meu... pentru că doar cu tine am fost Eu. Am  poze cu tine peste tot prin casă, nu am de ce să le ascund, fiindcă deși nu mai ești cu mine fizic, mereu vei fi în gândurile și în inima mea.Când plâng, mă doare, e un gol în piept care se transformă în gheață și stă acolo. Va fi acolo până la final, dar într-o zi poate nu mă va durea atât de puternic... 


Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu