Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 27 iunie 2020

Zâmbesc acum tristă...

Am învăţat lecţia preţuirii într-un fel în care nu mi l-aş fi dorit, dar sunt sigură că acesta a fost cel mai bun mod de a învăţa lecţia asta. Poate din cauza mea, pentru că trăiam nu neapărat în rutină, ci având impresia că tot ce am mi se cuvine şi face parte din normalitate. Aşa că a trebuit să învăţ că nu e normal şi nu mi se cuvine să am nimic din ce am, nici simţurile, nici sănătatea, nici oameni dragi în viaţă. Nimic. Toate sunt doar un  har nespus. Dar sub nicio formă meritul meu.
Zâmbesc acum tristă, pentru că am învăţat lecţia, dar cu preţul pierderii celui mai drag dintre toţi oamenii.

Vă spun astăzi să nu mai staţi pe gânduri şi să vă arătaţi iubirea. Spuneţi mulţumesc când vi se face bine, zâmbiţi cu drag celor iubiţi, zâmbiţi chiar şi oamenilor străini.Nu vă irosiţi iubirea şi comoara din voi. Poate mâine nu va mai fi... 
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu