Totalul afișărilor de pagină

joi, 18 iunie 2020

Uneori, am nevoie de cuvinte...

Uneori, am nevoie de cuvinte, pentru ca nu pot vorbi, asa ca e mult mai usor sa scriu.Eu pot sa scriu pentru ca ma simt mai aproape de sotul meu.. Toate aceste randuri ce le scriu reflecta starea mea in care ma aflu.Cu ajutorul cuvintelor pot sa redau ce simt, pot sa scriu in fiecare zi, pot sa transmit ce am invatat in aceasta perioada .De multe ori, am nevoie de ceva care sa ma faca sa doresc sa merg inainte, reusind sa depasesc durerea, si reusind sa ma regasesc pe mine.Chiar daca m-am schimbat si nu mai sunt la fel...Multumesc lui Dumnezeu ca pot sa daruiesc din iubirea mea, ca pot sa scriu despre viata de dincolo si despre ingerii din cer.
Ca pot inca sa duc si sa tin lumina aprinsa in memoria lui George prin gabriela-ilinca-mesajedelasotulmeu.blogspot.com

,astfel incat sunt datoare sa multumesc Divinitatii in fiecare secunda.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu