Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 iunie 2020

Inca o zi care trece...

Inca o zi care trece, o zi in care nu vad nici un sens. Ma trezesc si vad aceiasi ochi tristi care incearca sa straluceasca la fel cum o faceau inainte.Urasc sa ma consolez pe mine...
Pot spune doar ca imi continui existenta fara tine,nu si ca traiesc. Simt tot ,parca din ce in ce mai mult aerul asta al singuratatii iar ochii mei parca nu mai au lacrimi.Atit de multe as vrea sa-ti spun si in acelasi timp nici acum la zece luni nu vreau sa accept  trecerea ta.
Am plins zile intregi si nu am dormit noptile cautind sa inteleg de ce Dumnezeu te-a luat de langa mine.
Cel mai greu imi este sa zimbesc pentru ca in interioul meu e o furtuna...
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu