Totalul afișărilor de pagină

luni, 22 iunie 2020

Nu vreau sa am asteptari...

Cuvintele ce le scriu sunt dureroase pline de dor si  suferinta, cum eram eu de fapt, cum sunt si acum, chiar daca lumea ma vede altfel. Mulți nu au observat,au vazut doar o femeie puternica, care reuseste sa se ridice in fiecare zi, deschide ochii si merge mai departe.Dar totul este cu un pret...
Nimeni nu m-a ajutat sa gasesc aceasta putere, desi eram in mijlocul multimii,eu tot  singura eram. Desi eram rupta in mii de bucati, imi faceam curaj, eram mereu in miscare, adunam cioburi de pe asfaltul rece, le lipeam, vedeam ce lipseste si o luam de la capat cu o noua zi.Nu vreau sa  am asteptari de la nimeni, decat de la mine. Sa nu astept ca ceilalti sa fie la fel ca mine, sa nu aștept nimic... doar pentru ca eu ofer ceva. Nu-mi ramane decat sa ma multumesc cu ce am si cu ce  pot oferi singura...

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu