Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 iulie 2020

Clipele petrecute cu tine ...

Clipele petrecute cu tine ,ochii tai albastri care  nu o sa ii uit niciodata,privirea care o caut si in vise .....oare de ce imi sfasie sufletul si izbucnec in lacrimi care vorbesc odata cu gandurile mele si nu le pot exprima decat  in singuratate mea.Cand inima imi plange de durere , cand dorul vine atat de brusc ,as vrea sa inchid ochii si sa ma duc undeva sa caut putina pace .Apoi ma gandesc la tine si chiar gasesc acea liniste.
As vrea sa mai stii ca niciodata nu am sa renunt sa ma gandesc la tine, nu ma voi plictisi si nu voi obosi niciodata sa o fac.Te iubesc mai mult decat viata mea si am ca te iubesc in fiecare viata daca vor exista si altele...

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu