Totalul afișărilor de pagină

duminică, 5 iulie 2020

Mi-e dor de tine ingerul meu pazitor...

Dimineata cand ma trezesc imi amintesc tot ce ai insemnat tu in viata mea..... Si scriu ....scriu aici....pentru tine.Ai însemnat enorm pentru mine. Urăsc timpul care trece, pentru că mă îndepărtează de amintiri si inca imi e teama ca rămân în urmă toate clipele noastre. E greu să te ridici și să lupți atunci când lumea se prăbușește în jurul tău și visele tale sunt sub o lespede de mormânt,dar promisiunile pe cate ti le-am facut ma ridică deasupra așteptărilor și eu am ajuns acolo unde nu exista nici o cale de întoarcere. Mi-e dor de tine ingerul meu pazitor....si mereu imi va fi dor cat voi trai....
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu