Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 iulie 2020

Nu era momentul acum..

Am incercat de atatea ori sa-mi pun ordine in viata, in ganduri, in sentimente, fara rost insa. Am ajuns sa-mi dau seama ca nu am realizat nimic, ma uit in urma si nu vad nimic, e gol….si doare.

E prea liniste... Ma ucide acum linistea asta, in jurul meu se invart doar amintiri.

Ma doare, da, ma doare linistea, si-n mine a ramas doar un gol imens.

Mi-e tare dor!De ce oare Dumnezeu ne ia tot ce avem mai scump si mai drag de pe lumea aceasta...chiar nu stiu! De ce acum,de ce el? Nu era momentul acum...dar cine sunt eu sa hotarasc cand, unde si cum sa plecam? Daca am sti momentul, am sti sa pretuim mai mult oamenii de langa noi.

 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu