Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 4 iulie 2020

Nu inteleg nimic...

Nu inteleg nimic,dar stiu ca nu e nimic de inteles, ma doare totul si totusi durerea  vine din suflet, ma simt goala de energie.

Ma simt singura acum... pe cont propriu, nu am ce să fac decât să cad şi să ma şterg de praf, să ma ridici iar şi să strâng din dinţi, să m -adun de pe jos aşa, sfârşita cum sunt, şi să o iau iar de la capăt.

Azi ma dor gandurile despre tine ...  printre gânduri îmi curgi încet în suflet ,esti aici in inima mea... te regasesc de fiecare data mai aproape de gandurile mele, de sufletul meu!Asa vei ramane...

Nu mi- a ramas nimic decat o singurătate gri si cateva iluzii moarte.

Am ajuns in punctul in care nu mai vreau nimic...

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu