Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 februarie 2012

Trebuie...

Poate ca a-ti observat cum inchei eu postarile cu acel cuvant "Trebuie sa Traiesc",care pentru mine are o mare greutate si intensitate...acest cuvant pot sa spun ca imi guverneaza viata,pentru ca trebuie sa fac ce trebuie...cum trebuie si cand trebuie. Daca pana acum ma consumam pentru nimicuri pe acei oameni care m-au ranit...de acum trebuie sa ignor acele persoane si sa fiu linistita. Eu intotdeauna am mers pe principiul ca am o singura viata care merita traita la maxim,pentru ca viata este a mea si merita sa ma gandesc si la mine. Daca pana acum trebuia sa fac alegeri in functie de altii...acum trebuie sa traiesc asa cum vreau eu pentru ca mi-am dat seama ca timpul este pretios...nu merita irosit pe activitati inutile si cu oameni care nu ma merita.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

10 comentarii:

  1. Iti trebuie ceva curaj, de multe ori te vei afla singur.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate ! Eu nu gandeam pana cum asa ,dar mi-ai luminat viata :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Robert Nicolaescu...si ca sa traiesti astazi iti trebuie curaj.

    RăspundețiȘtergere
  4. £αvi H....timpul nostru inseamna viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. In viata nimeni nu se gindeste la nimeni,ci fiecare trebuie sa-si asigure existenta(sanatatea,confortul,starea de bine,stima de sine,etc.)Acum am sa-mi permit sa-ti postez un banc(mie imi place si este pentru vremurile din zilele noastre) "Copilul voia sa se joace cu tatal sau,acesta insa ii spuse raspicat-vreau sa vad si eu ce se mai intimpla in politica tarii-atunci copilul cam suparat il intreaba pe tatal lui, ce înseamna politica?! Tatal îl pune pe genunchi si începe sa-i explice aratând exemple: Fii atent copilas, eu aduc banu în casa, deci eu sunt CAPITALISMUL. Mama are grija de bani, deci ea este GUVERNUL. Bunicul tau are grija ca totul sa fie în regula, deci el este SINDICATUL(sau SOCIETATEA CIVILA). Babysitterul nostru este CLASA MUNCITOARE si cu totii muncim ca Tu......,POPORUL sa te simti bine si sa nu-ti lipseasca nimic,fratiorul tau de câteva luni este VIITORUL nostru comun. Copilasul retine tot ce a auzit si merge la culcare. In timpul noptii se trezeste ca fratiorul lui a facut caca în scutec si plânge. Se ridica si vrea sa-i zica mamei ce se întîmpla, dar asta doarme atît de adînc ca nu reuseste s-o trezeasca. Intra sa-i spuna babysitterului dar tatal lui tocmai se hîrjonea cu ea în pat ,în timp ce bunicul lui tragea cu ochiul prin fereastra. Nimeni nu-l observa, asa ca merge înapoi în pat. Ziua urmatoare tatal lui întreaba daca poate sa spuna cu propriile cuvinte ce înseamna politica. Copilasul îsi aminteste de cele vazute noaptea si raspunde: Politica este cînd CAPITALISMUL profita de CLASA MUNCITOARE în timp ce SINDICATUL(SOCIETATEA CIVILA) priveste neputincios/a. GUVERNUL doarme, nimeni nu baga în seama POPORUL, iar VIITORUL nostru comun este în c...t" :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ©Ramonaa ‹з...sunt fericita ca ti-am fost de ajutor...dar cam asa stau lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Confirm Gabriela...Viata trebuie traita cum ne dorim noi insine si nu dupa sabloane impuse de altii. Este viata noastra(singura pe aceasta lume),noi trebuie sa fim multumiti,fericiti,impliniti...

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim...multumesc frumos de vizita buna mea prietena in virtual.

    RăspundețiȘtergere
  9. MEG55...stiu ce vrei sa spui,pana nu vor pleca astia asa ne vom chinui.Vreau sa te anunt ceva: vezi ca nu pot comenta pe blogul tau ptr ca-mi cere sa scriu acele cuvinte in casuta inainte de a da publicare. Am avut si eu asa ceva la blog ,dar le-am scos,era putin enervant si ptr cei care doreau sa comenteze. Multumesc ptr vizita,daca nu pot sa-mi las cateva idei pe blogul tau...asta nu inseamna ca nu citesc tot. Te imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere