Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 2 mai 2012

Am invatat sa-i recunosc usor...

Am intalnit in acesta viata fel de fel de oameni si de fapt astai firescul vietii...oameni care mi-au ramas alaturi pana la sfarsit, altii m-au parasit...oameni care m-au iubit si oameni care m-au dezamagit...oameni care m-au facut sa rad si oameni pentru care am lacrimat.  Dar nu ma plang pentru ca in mare parte am avut norocul de a intalni mai multi oameni frumosi...am invatat sa-i recunosc usor. Nu dupa trasaturi fizice,este vorba despre acea frumusete sufleteasca ce pare a le inunda sufletul.Am cunoscut oameni care isi schimbau ideile de nu stiu cate ori pe zi,numai pentru ca nu suportau a fi contrazisi...urasc oamenii falsi, care nu vad dincolo de aparente... oamenii plictisitori cu care nu ai ce sa vorbesti, sa glumesti... oamenii lingusitori, care iti sunt prieteni doar cand au nevoie de ceva. Nu am fost niciodata de acord sa fac anumite lucruri doar pentru a fi pe placul anumitor persoane...am spus intotdeauna NU sau DA ...am facut intotdeauna ce mi-am dorit fara sa calc pe sufletele celorlati dar nici pe al meu. Am invatat mult din acesta experienta in calatoria vietii...am iertat de fiecare data...am sters cu buretele toate amintirile urate  si cred ca acest lucru m-a facut sa fiu mai intelegatoare,sa-i cunosc si sa-i iubesc.{Sursa Bibloteca Prafuita unde am postat mai multe articole si vreau sa le adaug in blog.}

 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. "Am invatat mult din acesta experienta in calatoria vietii...am iertat de fiecare data...am sters cu buretele toate amintirile urate" Asta chiar mi-a placut. Felicitari pentru acest post!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu inca mai am de invatat multe:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Goda...multumesc,imi pare rau ca nu mai pot comenta pe blogul tau,chiar nu stiu ce se intampla.

    RăspundețiȘtergere
  4. C.L.M....toti avem intotdeauna de invatat cate ceva...

    RăspundețiȘtergere