Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 mai 2012

Face parte din viata...

Cine oare nu s-a lovit de suferinta in viata asta!. Toti am suferit din pricina cuiva sau mai rau din cauza unei boli...ideea de suferinta cred ca ne sperie pe toti pentru ca nu exista retete pentru depasirea unor momente nefericite din viata noastra. Daca ar exista o reteta, ne-am videca cu totii..de cele mai multe ori numai ideia de suferinta ne sperie. Sigur,si pe mine m-a speriat...am trait-o pe pielea mea din plin si aici ma refer la boala care m-a macinat o perioda buna de timp...au fost experiente in care am suferit si mi-am dat seama ca mi-au fost necesare.Chiar nu vreau sa filozofez pe acesta tema...dar  cel putin pe mine m-a salvat pentru ca a fost dorinta mea de a intelege ca orice suferinta poate fi depasita atunci cand intelegi...si daca reusesti sa intelegi te poti ridica in timp....si stiti de ce? Pentru ca face parte din viata,trebuie invatata si asumata. Si daca poti sa intelegi acest lucru,cu siguranta ca a doua suferinta nu seama cu prima si atunci nu trebuie decat sa fim mai atenti la ceea ce n-i se intampla.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu