Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 decembrie 2013

Îmi pare rău ...

”Îmi pare rău de toți anii în care am făcut compromisuri. Mi-e ciudă de toate risipirile mele de până acum. Aș fi vrut să fi avut răbdare. Dar pentru că nu mai pot schimba nimic, îi rog, pe cei care pot, să nu-și frângă aripile în vieți mințite. Să aștepte zborul cel mai înalt. Pentru că norocul îi ajută numai pe cei curajoși. Pentru că dragostea vine cu adevărat doar la cei care au puterea s-o aștepte.”-sursa Alice Nastase.-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. asa îmi pare a fi bine / de asta încerc a scoate copilul şi soţia din "show" /
    este vorba de acel "show" pus la cale de oameni fără dumnezeu şi care va
    face praf şi pulbere ţara / pentru că nu văd cine să-i oprească / poate a căzut un blestem necruţător / doar ce-i omenesc nu e în "show" / deci nu va pieri /

    RăspundețiȘtergere
  2. inca odata ne-am intors la ce ati marturisit / e atât de omenesc / vă mulţumim/ aveţi grijă / ceasul al doisprezecelea nu-i departe / bate acum !
    numai BINE !

    RăspundețiȘtergere