Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 mai 2014

Viata mea si viata ta....

Am sa incep cu un citat din Dr. Jeffrey Borenstein-Libertatea este acea clipa intre momentul in care cineva iti cere sa faci ceva si momentul in care te decizi cum sa-i răspunzi.-
Cred ca nimic nu este mai bun si frumos decat libertatea si sanatatea,si indiferent de ceea ce ni se intampla in viata,suntem facuti sa trecem peste toate.Nu tot timpul reusesc sa fac tot ceea ce imi  propun...si de multe ori chiar am incercat prin tot felul de metode sa-mi fac unele prioritati,dar singura  mi-am dat seama ,ca cel mai important lucru in viata, este  acela care a contat pentru mine...ca ma simt fericita, implinita si stiu ca merita sa ma trezesc si a doua zi cu pofta pentru o viata minunata .Asa ca merita si meriti sa-ti traiesti viata asta...viata mea si viata ta.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu