Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 31 decembrie 2014

Acum știu ...

"Acum știu că între iubire şi ură există o barieră mult prea fragilă.
Că pentru a transforma un prieten într-un duşman nu trebuie neapărat să-i greşeşti, ci este de ajuns să nu îi faci pe plac doar o singură dată.
Că niciun străin nu te poate iubi, nu te poate ajuta şi nu te poate ierta aşa cum o fac părinţii tăi.
Că anumite drumuri au un singur sens şi că nu îţi oferă nicio cale de întoarcere. Că nu întotdeauna omul de lângă tine te cunoaşte cel mai bine dintre toţi. Acum știu că uneori e mai bine să îţi ascunzi fericirea, ca să nu stârneşti invidia celor neîmpliniți.Acum știu să fiu eu și să nu îmi fie teamă să mă arăt cu bune și cu rele.
Acum știu să mă iert, să nu mă mai condamn pentru nereușite și să mă iubesc.
Acum știu că nimic nu este posibil fără Dumnezeu."-sursa-www.irinab.com-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu