Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 august 2017

Este atat de simplu sa fi fericit...

Este atat de simplu sa fi fericit...dar de cele mai multe ori trebuie sa lupti pentru fericirea ta. Ea consta in lucruri simple avand la baza  iubirea.Eu din punctul meu de vedere,iubesc ca sa fiu fericita...iubesc diminetile cu soare pentru ca imi incalzesc sufletul...iubesc florile fiindca imi plac culorile si mirosul lor...iubesc ploaia dupa o zi calduroasa ...iubesc natura deoarece miroase a proaspat...iubesc copiii pentru ca imi umple inima de duiosie si veselie...iubesc fiecare zi pentru ca stiu ca sunt bucati din viata mea.
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Good blog you have here.. It's hard to find good quality writing like yours nowadays.
    I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

    RăspundețiȘtergere