Totalul afișărilor de pagină

vineri, 18 august 2017

Uneori ...

Uneori am impresia ca zbor, ca toata lumea este numai a mea...uneori ma aseman cu pasarile care, pentru a zbura au nevoie de aripi si incerc sa zbor,dar in acel moment, tocmai atunci sunt lovita de ceva... sunt lovita de incercarile''vietii''cu bune si rele...primesc lovituri, cateodata fara sa ripostez, uneori pierd, uneori castig, uneori ma opresc din''zbor''si privesc in urma...nu imi este rusine de nimic din ceea ce am facut in viata mea.Uneori obosesc si imi spun...gata, ajunge...insa ceva ma impinge de la spate...sa merg inainte.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

3 comentarii:

  1. Wow, this paragraph is good, my younger sister is analyzing these kinds of
    things, so I am going to inform her.

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks so much for sharing this brilliant info!
    I am looking forward to see more posts!

    RăspundețiȘtergere
  3. I think this website got a bit of truly helpful stuff on it!

    RăspundețiȘtergere