Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 mai 2018

Schimbă „NU POT” din mintea ta...

Schimbă „NU POT” din mintea ta, cu „EU POT orice şi VOI REUŞI în tot ce îmi propun!”
Schimbă „eu nu am NOROC” cu „sunt un mare norocos pentru că sunt INTELIGENT şi nu cred în noroc, ci mai degrabă ŞTIU că norocul ŢI-L FACI SINGUR”!
Schimbă „pe mine nu mă iubeşte nimeni” cu „mă iubesc pe mine însămi şi mă iubesc exact oamenii potriviţi şi de care am cu adevărat nevoie în viaţa mea”!
Schimbă „eu sunt urât, gras, neatrăgător, lipsit de farmec etc.” cu „sunt frumos, minunat, atrăgător şi mă iubesc şi mă accept pe mine însămi exact aşa cum sunt”!
Schimbă „eu sunt sărac” cu „sunt un om bogat, pentru că am capacităţi minunate pe care le voi folosi pentru a-mi îndeplini visele şi pentru a-mi crea viaţa pe care mi-o doresc”!
Schimbă „viaţa e nedreaptă cu mine şi-mi dă lovituri peste lovituri” cu „viaţa este minunată şi îmi dă tot mereu lecţii pentru a mă învăţa să devin mai puternic şi mai minunat”!
Pentru o viaţă mai fericită şi mai frumoasă, schimbă-ţi modul greşit şi negativ de a gândi, precum şi credinţele foarte greşite pe care le ai în Mintea ta!
Înlocuieşte toate gândurile şi credinţele negative pe care le ai, cu varianta lor pozitivă şi apoi observă cum te simţi şi cum se vede viaţa ta!
Te simţi mult mai bine? Viaţa ta prinde un alt contur şi pare mult mai frumoasă?
Sunt sigură că da.
-sursa-https://cameliaserban.ro/2017/12/04/gandeste-pozitiv-fericirea-ta-depinde-de-ce-gandesti-3/ 


 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu