Totalul afișărilor de pagină

marți, 21 ianuarie 2020

Știu că viața este doar o trecere ...

Mi-e teamă să deschid ochii dimineața, pentru că știu că trebuie să fiu puternică, așa mă vede toată lumea, o femeie puternică. Dar în spatele acestei puteri, fragilitatea cioburilor este atât de mare încât, doar respirația le poate sparge. Știu că am rămas aici cu un scop, toți avem. Știu că viața este doar o trecere spre altceva. Știu că am aflat foarte multe lucruri. Știu că totul îl datorez iubirii și iertării. Plângând am învățat să iubesc altfel, iubind am găsit iertarea!Timpul nu șterge nimic. Din contră, după atatea luni, dorul macină sufletul, arde trupul si seacă inima. Și lupta devine mai grea.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu