Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 ianuarie 2020

As vrea...

As vrea sa-ti transmit ganduri frumoase la inceput de an,dar mintea mea  refuza cu incapatanare sa lege cateva randuri pentru tine. De dimineata, am  stat cu capul plecat la candela aprisa si ma luptam din rasputeri sa nu vars o lacrima...dar nu am reusit.Este primul an fara tine, iar dupa el vor veni si altii,iar daca timpul a trecut peste noi nu inseamna ca e mai usor, durerea e aceeasi, doar ca m-am obisnuit cu ea.Anul trecut pe vremea asta,erai cu mine,acum esti pretutindeni, esti ca cerul,liber si oriunde vrei tu sa fii. Si in fiecare dimineata privesc in sus, te vad si stiu ca oriunde m-as duce ,esti cu mine...tu esti peste tot.Iti multumesc pentru tot ceea ce m-ai invatat, mi-ai aratat cu o claritate dureroasa ce conteaza in viata si ce nimicuri ne framanta.Sper ca intr-o zi sa-ti pot multumi fata in fata.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu