Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 ianuarie 2020

Tu ești totul pentru mine...

Mereu voi fi incompletă, și sufletul meu este pustiu, oricât încerc să mă completez cu ceea ce imi oferă viața. Dar apreciez orice gest și iubirea sinceră a oamenilor minunați din preajma mea.Durerea nu o poate lua nimeni,sunt foarte constienta.
Când ai plecat, am murit!Imi trebue ani si ani să renasc, să mă ridic ca sa pot fi macar un pic din cea ce am fost candva. Cu sufletul ciobit, cu trupul ars de durere, cu inima frântă, mereu ascult liniștea, între lespezi de morminte cand te vizitez. De multe ori, liniștea a vorbit mai mult decât o mie de sunete, tăcerea a cuprins timpul, care se scurgea acolo sub brazii aceia mari, alunecând de-a lungul cărării, și ducând cu el tot ce-am avut, tot ce-am trăit!Am rămas suspendată între cer și pământ mult timp. Între cer și pământ este locul meu, acolo îmi scriu povestea, acolo aștept și acolo voi rămâne, ca să pot exista! Tu ești totul pentru mine, esti echilibrul meu!
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu