Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 iulie 2011

Am ajuns sa-i urasc ...

  
Iubesc tara atat de mult si in acelasi timp urasc cum merg lucrurile in ea...traiul pe care il ducem si bineinteles sistemul. Dreptul la viata...dreptul la moarte...dreptul la reforma...dreptul la revolta...poti sa-i iei omului totul...sa-l umilesti...sa-i tai salariul...dar cu foamea si cu sanatatea nu te poti juca. Este nevoie sa-i facem sa inteleaga pe cei care ne conduc  incompetent...ca ei sunt de fapt angajatii nostri...ca datorita noua sunt acolo pe acele fotolii moi si care din cand in cand  dorm la binele tarii...este nevoie ca toate categoriile de cetateni sa-i luam de guler si sa-i intrebam...ce au facut cu noi si cu tara asta? Oamenii in varsta sunt o povara pentru ei...au contribuit o viata intreaga la pensie si sanatate si acum nu au dreptul la viata.  Romania este amanetata pe multi ani de acum inainte...la fel si vietile noastre. Este rusinos pentru guvernantii nostri ca ne-au adus in 20 de ani in situatia asta...e jenant ca nu le este rusine...oameni nepregatiti pusi doar pe capatuiala care se fac ca vegheaza la destinele tarii si care au indatorat  tara pana la ultimul grad. Am ajuns sa-i urasc  pentru coruptia care exista in tara... asa am ajuns ca in ziua de azi oricine sa poata termina o facultate, iar cand cei cu adevarat talentati si care au ceva in cap isi cauta un loc de munca in domeniu... n-au loc de uscaturile care intamplator au si ele o diploma... urasc faptul ca nu poti sa mergi nicaieri fara sa trebuiasca sa bagi mana in buzunar dupa bani...urasc mai multe...dar cel mai mult ma doare ca intr-o tara democrata cum este Romania...legea nu este respectata.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

7 comentarii:

  1. adevarat e , profita de saracia pe care o avem de pensiile mici si bolnavii care nu au o putere , pacat ca unii suntem pasivi si ca nu actionam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rafa...cand am scris ca ii urasc...am spus-o din suflet...nu se poate ca un om bolnav cronic sa nu poata sa-si faca tratamentul...astazi am vazut astfel de om...practic este condamnat la moarte.Bine ca ai plecat...nu pot decat sa-ti spun sa stai acolo in Franta...sa-ti indeplinesti visele tale...pentru ca stiu ca esti un om ambitios.

    RăspundețiȘtergere
  3. super tare Postu Atomic :X:Xdoame ce melodii erau atunci :Dsi se difuzat parazitii al greu XX:acum ...VARZA si asta e tara..defapt avem o tara frumoasa prea frumosa..pacat ca este locuita..

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristian Lisandru-multumesc frumos pentru comentariu...versurile sunt exceptionale.Am cautat pe internet si m-am documentat despre cartile tale aparute.Cu prima ocazie cand am sa intru intr-o librarie sau stand de carti...am sa achizitionez cartile tale.Inca o data multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Florea ...vesnicul meu prieten...stiu ca-ti place Atomic...stiu ca-ti plac Parazitii...stiu ca avem o tara frumoasa...si imi dau seama ce ai vrut sa spui "pacat ca este locuita.. "

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabriella,
    crezi cumva că "peste gard"iarba-i mai verde?..eu nu cred..peste tot"vorbeşte"banul..nu există pe nicăieri abundenţă..poate doar Kuweitul,să se laude cu aşa ceva..dar ai văzut şi tu cum stau "hingherii"la pândă...şi lui Sanam Husein de la invadarea Kuwitului i s-a tras...şi crezi cumva că acolo americanii întâmplător au făcut ordine?..în fine..sigur este nevoie de o ordine nouă mondială,ceea ce se şi formează acum,şi să nu fiu înţeleasă greşit în sensul că aş avea simpatie faţă de cine ne conduce...eu spun că noi nu mai avem ţară..suntem doar un stat al Uniunii Europene..la fel ca unul al S.U.A....şi în America,nu toate statele sunt prospere..aşa că,ce să mai adag,trăim iluzia naţionalismului,el încet încet dispare..din vest suflă crivăţul draga mea,şi pe la noi nu toţi avem şube,sau bani de aşa ceva pt.a rezista...chiar mă gândeam într-o zi,oare ce procent de români va mai fi peste 50 de ani pe aici,poate şi mai repede..vorba cuiva,"vom muri şi vom vedea":)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca intotdeuna ai mare dreptate Ryanna .Nu stiu...dar parca astept altceva de la acesti oameni care ne conduc.Nu sunt multumita nici de fostii ...nici de cei actuali de la putere...sunt aceiasi oameni blazati de 21 de ani.Sunt inca o visatoare si cred ca se va mai salva ceva din tara asta.Sper...

    RăspundețiȘtergere