Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 iulie 2011

La Circ...

 
Ieri nu prea am timp de scris...am dat fuga si mi-am cumparat un bilet la circul Gartner...de cate ori vine un spectacol de circ in orasul meu chiar nu vreau sa-l ratez...asa ca mi-am facut timp si mi-am luat un loc la loja ca nu pierd nici un moment din spectacol.Acum un an am fost la un circ acvatic...recunosc nu prea am mai vazut asa ceva...am ramas profund impresionata,incat cand ma aflam in concediu am revazut din nou spectacolul.Am sa pun cateva poze cu o micuta Vanesa de 4 anisori care ma impresionat prin eleganta,responsabilitatea si seriozitatea ei.  Bravo Vanesa...


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. Desi ai sa razi , eu nu am fost niciodata la un Circ desi imi plac animalele si acrobatiile, la gradina Zoo mai dau o raita in orasele pe care le mai vizitez dar imi promit urmatoarea iesire va fi la un Circ.Iti multumesc pentru urare cu ocazia zilei mele de nastere, esti o fata cu caracter , apreciez si mersy pt amicia virtuala pe care imi oferi , imi face placere sa iti citesc sentimentele si ceea ce gandesti.Rafael

    RăspundețiȘtergere
  2. URASC CIRCU. ..urasc sa vad cum isi bat joc de animalele alea ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Rafael Secret...nu as fi crezut niciodata ca nu ai mers la circ,dar asa cum ai promis cu prima ocazie te vei duce.Nu ai pentru ce sa-mi multumesti ...cred ca ne consideram toti prieteni virtuali si acesta urare de ziua ta de nastere am facut-o din suflet...cel putin eu asa am simtit .

    RăspundețiȘtergere
  4. Florea...nu stiu ce sa ma mai fac cu tine? Tu urasti circul...bine vad si de ce...tie iti este lene sa scri...vad ca nu iti mai place nici in cantonament...sti ce cred eu...mai bine iti era la scoala.

    RăspundețiȘtergere