Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 iulie 2011

Asa...sunt eu...

  
In viata important este sa simti ca traiesti in fiecare zi...in fiecare secunda...in fiecare clipa...ca pe o noua experienta...nu cu gandul la trecut sau la ziua de maine,ci la prezentul pe care il traiesti acum . Visez ceea ce doresc sa visez...plec acolo unde vreau sa ajung...pentru ca am o singura viata si o singura oportunitate pentru a face lucrurile asa cum doresc eu. Sufletul omului este facut sa viseze...sa spere tot timpul la ceva frumos...mai bun...incat nu abandonez speranta nici in situatii fara iesire. Asa...sunt eu....sunt constienta ca exista in mine o forta care ma poate face sa zbor...da,vreau sa zbor...dar nu vreau sa ma lovesc in zbor...nu vreau sa-mi fring aripile si... sa cad.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

7 comentarii:

  1. mereu cadem, si ne lovim, dar important este sa nu ne pierdm speranta si sa luptam in continuare.
    frumoase imagini :)
    nu prea am timp sa mai dau pe blog:(
    dar cand am sa am timp, am sa mai citesc,
    imi place cum scrii,
    imi pare rau ca nu te citeam inainte.

    RăspundețiȘtergere
  2. e frumos sa visezi , nu e interzis si nimeni nu iti poate interdi , esti unica si asta e important,nu abandona speranta .

    RăspundețiȘtergere
  3. £avinia εїз...vezi tu am cazut o data in viata...si am cazut exact cand totul era frumos pentru mine...asa cum am spus as vrea sa zbor...dar sa nu ma mai lovesc...pentru ca este groaznic.Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Live for today and hope for tomorrow:].
    Imi place motto'ul dupa care te ghidezi tu in viata: "Traieste clipa":).

    RăspundețiȘtergere
  5. Rafael Secret...multumesc pentru cuvintele frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  6. ganduri.aruncate.pe.net....da si asta este motto'ul dupa care ma ghidezi in viata...dar mai am unul care imi place si il spun in fiecare zi "Trebuie sa Traiesc."

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am cazut de mai multe ori, mereru te lovesti cand cazi, daca vrei sa nu te mai lovsti, trebuie sa ai grija sa nu mai cazi. cu cat urci mai sus cu atat te lovesti mai mult, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa mai visam...
    suntem nimic fara vise, si caderile sunt bune la ceva.

    RăspundețiȘtergere