Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 august 2013

De cele mai multe...

De cele mai multe ori ridicam din umeri nepasatori, si poate , zic eu si neancrezatori.... ne-am obijnuit sa vedem suferinta la colt de strada, suntem atat de obijnuiti sa vedem oameni si copii  cu mana intinsa  pentru un banut, si nimic nu ni se mai pare rau sau dureros, pentru ca ne-am obijnuit.Suntem oglinda societatii in care traim. Parerea mea este ca viata te invata sa fii si nepasator si sa nu mai pui la suflet tot ceea ce intalnesti.Candva  toate aceste imagini ma afectau... acum strang din dinti si trec mai departe pentru ca viata este scurta si merita traita frumos daca ai putin noroc...apoi imi spun in gand,ca fiecare cu destinul lui.
Putem sa facem astazi ceva in vremurile astea nesigure ? Nimic... doar ridicam din umeri si ne vedem nepasatori de ale noastre.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu