Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 17 august 2013

O legatura speciala...

Prietenia ...este o legatura speciala ce se formeaza numai intre sufletele compatibile. Pentru mine este minunat sa sti ca exista undeva, cineva care gandeste ca tine, iti intelege bucuriile si chiar necazurile... cineva cu care poti vorbi deschis, ca si cum ai vorbi cu tine. Cineva care nu te critica, ci iti da intotdeauna un sfat. Cineva caruia chiar ii pasa de tine si nu asteapta nimic la schimb. Eu am o astfel de legatura, si atunci cand vorbesc cu acea persoana chiar ma simt in siguranta, ma simt inteleasa, ma simt ….chiar eu. Aceasta persoana minunata este prietena mea Coca,cu care am impartit suferinta in 2008 cand am fost amandoua diagnosticate de cancer,dar si bucuria ca avem sansa sa ne bucuram de viata.



Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu