Totalul afișărilor de pagină

marți, 20 august 2013

Destinul este scris in stele...

 Toti suntem simpli trecatori prin lumea asta, iar destinul orice am face nu il putem shimba. Cred ca cel putin  putem decat sa ii urmam cursul,si spun acest lucru pentru ca ne este dat de sus, bun s-au rau noi trebuie sa il urmam. Da ...eu cred in destin...si asa cum  viata omului se modifica ,uneori in bine,alteori in rau ,asa si cu destinul nostru . In viata mea au decurs multe ,dar desi am crezut ca am acceptat sa imi urmez destinul,uneori sar peste acest accept.Am inteles pana la urma rostul greutatilor,sigur,abia dupa ce a aparut din nou soarele,si am inteles ca  tot raul este spre bine si ca toate vin la momentul potrivit,nici mai repede,nici mai tarziu.Da cred in destin...si mai stiu un lucru ca ceea e scris se va intampla cu sau fara vointa noastra...mi s-a demonstrat lucrul acesta de foarte mult ori si de atunci las lucrurile sa vina de la sine.Nimic nu e intamplator pe lumea asta si mai cred ca Dumnezeu hotareste ceva pentru fiecare.Oricat ne-am zbate,destinul este scris in stele.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu