Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 august 2013

Mi-am spus...

Am avut momente cand credeam ca viata nu mai are nici un sens...am avut zile cand am fost cazuta la pamant,dar tot eu am avut puterea sa ma ridic...am avut momente cand m-am simtit puternica si am crezut ca o sa reusesc,dar am avut si zile cand credeam ca totul sa sfarsit. Am avut momente cand am ras de fericire si aceste clipe nu am sa le uit niciodata.  In zilele mele grele intotdeauna am gandit pozitiv...intotdeauna am avut acel strop de speranta de care m-am agatat cu incapatanare.Mi-am spus ca trebuie sa fiu puternica chiar si in acele momente cand viata ma surprins cu garda jos.Am invatat sa  traiesc la intesitate maxima fiecare clipa...fie buna fie rea,si sa ma bucur in fiecare zi ca m-am trezit pentru a trai clipele.Pentru mine acum,este un dar si o binecuvantare sa ma trezesc cu zambetul pe buze in fiecare dimineata...sa zambesc vietii...sau sa  zambesc pur si simplu.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu