Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 aprilie 2014

In fiecare moment realizez...

In fiecare moment realizez cat de norocoasa sunt...si stiti de ce? Pentru ca am ales sa-mi petrec toata viata alaturi de un om atat de sensibil si  de minunat...am ales  un om, care a fost alaturi de mine atatia ani chiar, in toate momentele mele...bune si  rele.El este sotul meu care merita tot ce este mai bun de la viata.Pentru mine este cel mai minunat om din lume...este aerul pe care al respir, fara el nu as putea trai .Il iubesc cu toata inima pentru ca este cel mai bun prieten....el este omul meu frumos caruia drept multumire pot sa ii ofer doar toata dragostea, respectul si intelegerea mea.Altceva mai bun nu am pentru el pentru ca,  el este tot ce am mai bun in viata. La multi ani frumosi cu sanatate si iti multumesc ca imi oferi clipe de neuitat si ca esti sotul meu !


 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu